Samen aan de slag

Ook ik ben inmiddels aangestoken met het Plymouth virus en na een avondje brainstormen over hoe hij er uiteindelijk uit moet komen te zien, hobby ik nu ook vrolijk mee. Ik ben begonnen met de vloerbedekking, die moest uit de auto. Net als de bank en de hoedenplank.









Na een avondje sjorren, trekken en steken was er toch wel het een en ander veranderd.

Maar ja. Met alleen er uit halen, schiet je niks op. Dus gisteravond ook een begin gemaakt met het uitsteken van de lijmresten, tecktyl en andere ellende.
De ene helft van de auto is nu afgestoken en van de week maar weer druk aan de gang met de andere kant. Dat wordt wat lastiger, want daar zitten ook alle pedalen en het stuur. Dan nog kijken of het dashboard er uit kan/moet, dan kan de originele, deels vergane bekleding er ook uit en dan kan ook dat gedeelte schoongemaakt worden.

Bart en ik klussen nu dus lekker samen. En ik moet zeggen, het gaat best rap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten